Semináře

Celý den v myPilates - 10. března

U kratších akcí se snažíme co nejlépe využít Váš čas. Pokud se ve stejný den konají 2 akce, které na sebe navazují (jedna dopoledne a druhá odpoledne po pauze na oběd), nabízíme Vám možnost zúčastnit se obou akcí za výhodnější cenu.

podrobnosti


Celý den v myPilates - 11. května

U kratších akcí se snažíme co nejlépe využít Váš čas. Pokud se ve stejný den konají 2 akce, které na sebe navazují (jedna dopoledne a druhá odpoledne po pauze na oběd), nabízíme Vám možnost zúčastnit se obou akcí za výhodnější cenu.

podrobnosti


Celý den v myPilates - 2. června

U kratších akcí se snažíme co nejlépe využít Váš čas. Pokud se ve stejný den konají 2 akce, které na sebe navazují (jedna dopoledne a druhá odpoledne po pauze na oběd), nabízíme Vám možnost zúčastnit se obou akcí za výhodnější cenu.

podrobnosti


Anatomie v praxi

Základní znalosti z anatomie lidského těla jsou předpokladem nejen k pochopení principů metody Pilates, ale měl by s nimi být podrobně obeznámen každý cvičitel. Díky těmto znalostem si uvědomíte podstatu a význam aktivity centra síly (tzv. powerhouse), kdy klíčovou úlohu mají svaly pánevního dna a bránice.

Jedním z nejdůležitějších pohybových stereotypů je dýchání, jehož mechanismus může mít velký vliv na celý pohybový aparát. Proto je dobré znát motoriku dýchání a činnost dechových svalů. Chceme-li upravit držení těla, je nutné upravit i dýchací pohyby. Také naopak jsme schopni změnou v držení těla ovlivnit dechovou mechaniku.

Se znalostí svalového aparátu člověka můžete své lekce přesně zacílit na potřeby klientů s ohledem na jejich svalové dysbalance.

podrobnosti


Jak vyzrát na diastázu

diastaza_1 Diastáza je definována jako rozestup přímého břišního svalu, což má za následek oslabení břišní stěny. Může vzniknout již během raného motorického vývoje dítěte, ale nejčastěji se s ní setkávají ženy po porodu. Zejména ty se následně mohou dostat do začarovaného kruhu, kdy chtějí břišní stěnu cvičením znovu posílit, ale pomocí klasických lehů - sedů vytouženého efektu nedosáhnou. Naopak, situace se horší.

Jak tedy s povoleným bříškem skoncovat? Klientky potřebují především dostat od instruktorky správné informace, pochopit princip a vybavit se potřebnou dávkou trpělivosti. Přijďte na kurz a buďte právě Vy tou instruktorkou, která bude své klientky doprovázet krůček po krůčku na cestě k plochému břichu.

podrobnosti


Jak vyzrát na hypermobilitu

Hypermobilita je v laickém překladu zvětšený rozsah pohyblivosti kloubů způsobený nedostatečností vaziva. U jedinců s hypermobilitou dochází často k přetěžování pohybového aparátu, a to hlavně z důvodu rychlé unavitelnosti svalů a vazů, které centrují klouby do spravných pozic.

Hypermobilita může být různého druhu - ať už konstituční (rozumí se celotělová) nebo lokální (způsobená například úrazem). Společným rysem ale zůstává, že hypermobilita má neblahý vliv na naše svaly, vazy a klouby. Je třeba si uvědomit, že cvičení s hypermobilními klienty má svá důležitá specifika, kdy vhodnou volbou cviků můžeme pomoci a naopak, nevhodné cviky mohou uškodit.

podrobnosti


Jak vyzrát na osteoporózu

Osteoporóza, laicky známá jako řídnutí kostí, je stav, který většinou spojujeme se ženami v období menopauzy. Porucha ukládání vápníku v praxi znamená, že se změní struktura kosti a tedy i její funkčnost. Faktorů, které tuto metabolickou poruchu způsobují, je mnohem více než jen věk a menopauza, proto je možné setkat s tímto jevem i u mladých lidí.

Je možné si zachovat aktivní životní styl navzdory této nemoci? Jak přistupovat ke klientům s osteoporózou? Jak vlastně k řídnutí kostí dochází? Odpovědi na tyto i na mnohé další otázky najdete na tomto semináři.

podrobnosti


Jak vyzrát na skoliózu

Skolióza se z ortopedického hlediska řadí k deformitám páteře, které se rozvíjejí se ve všech třech rovinách. Patří k tématům, které u studentů pilates kurzů i u mnoha zkušenějších trenérů vyvolávají smíšené pocity. Na jedné straně skolióza nabízí spoustu zajímavých otázek, na straně druhé často vede instruktory k dojmu, že jsou na klienty se skoliózou "krátcí" a potřebují více informací. Pokud se i ve Vás občas probouzejí pochybnosti, přijďte si informace doplnit na specializovaný seminář, abyste v této problematice získali větší jistotu.

podrobnosti


Kyfóza vs. lordóza

Vertebrogenní obtíže jsou dnes již nedílnou součástí života většiny lidí. Obrovský pohybový deficit dnešní „sedící populace“ s sebou přináší řadu problémů celého pohybového aparátu a promítá se do kvality držení těla.

Problémy se zády se bohužel nevyhýbají ani dětem, u kterých stále častěji pozorujeme různé typy vadného držení těla - plochá záda, zvětšenou hrudní kyfózu, zvětšenou bederní lordózu či skoliotické držení.

podrobnosti


Objevte pánevní dno

Pánevní dno je součástí powerhouse, středu těla, hlubokého stabilizačního systému. Je základním kamenem a impulsním centrem, které koordinuje vzpřímené držení těla a řídí jej stejně, jako dirigent řídí orchestr. Bez dirigenta orchestr může hrát, ale ne vždy to bude dobře ladit.

Pánevní dno hraje důležitou roli v životě každé ženy. Sedavý způsob života a nezdravý životní styl v dnešní době zvyšují zájem o tuto oblast. Pojďme se na chvíli zastavit, nadýchnout se tak, jak to ženskému zdraví nejvíce prospívá, a načerpat inspiraci. Naladit se na sebe, na své lůno i pánevní dno, dotknout se své ženskosti.

podrobnosti


Poznej svůj iliopsoas

Iliopsoas je významným článkem myofasciálních řetězců, díky své poloze často klíčovým. Současný sedavý způsob života mu bohužel příliš nesvědčí. Tento sval a s ním související struktury si zaslouží více pozornosti. Pomocí poznatků ze semináře dokážete ze svého těla vytvořit harmonický celek a užívat si radost z pohybu. Následně můžete tuto zkušenost předat i svým klientům.

podrobnosti


Průvodce mateřstvím 1: Cvičení v těhotenství a příprava k porodu

Kurz Průvodce mateřstvím je zcela výjimečný svým rozsahem i zaměřením. Podává velmi komplexní informace, které jinak musí zájemce získávat z různých zdrojů. Kurz vede vynikající Petra Sojková, která má za sebou více než 20 let praxe, kdy se zabývala pohybovými aktivitami dětí předškolního věku, manipulací s kojenci i cvičením těhotných.

podrobnosti


Průvodce mateřstvím 2: Cvičení po porodu

Kurz Průvodce mateřstvím je zcela výjimečný svým rozsahem i zaměřením. Podává velmi komplexní informace, které jinak musí zájemce získávat z různých zdrojů. Kurz vede vynikající Petra Sojková, která má za sebou více než 20 let praxe, kdy se zabývala pohybovými aktivitami dětí předškolního věku, manipulací s kojenci i cvičením těhotných.

Kurz je určen instruktorkám a fyzioterapeutům se zájmem o danou problematiku, ale také samotným nastávajícím maminkám, které chtějí aktivně přistoupit ke svému těhotenství a mateřství.

podrobnosti


Nejbližší úvodní lekce

Skupinová úvodní lekce probíhá každou středu od 19.00 hodin (55 minut / 300 Kč). Absolvování úvodní hodiny je nezbytné, abyste se mohli účasnit skupinového cvičení v rámci lekcí dle rozvrhu. Přihlásit se můžete na čísle 602 603 603.


Uvítáme v týmu nové instruktory

V našem týmu je volné místo pro instruktorku pilates (ideálně se znalostí cvičení na strojích Reformer). Uvítáme mezi námi i studenty fyzioterapie. Rozsah a forma spolupráce dle dohody. V případě zájmu a pro více informací kontaktujte Gábinu Němečkovou na emailu gabriela@mypilates.cz.


Zakládáte studio?

Poradíme vám, jak na to. Máme zkušenosti s výběrem vhodného prostoru, upozorníme vás na možná úskalí provozu, pomůžeme vám zvolit správné vybavení. Kontaktujte Gábinu Němečkovou, která s vámi probere možnosti a podělí se o zkušenosti s vedením studia.


Nové pomůcky

V poslední době přibylo do studia několik nových pomůcek: Bodhi, Duet a Yamuna® Fitness Wakers. Rozhodli jsme se Vám je představit v samostatném článku.